سوالات متداول از هیسکا

HISKA FAQ

سوالات مشتریان

شرکت پارسیان الکترونیک سیروان در کلیه شهرهای ایران دارای نمایندگی های متعددی است که مشتریان می‌توانند با مراجعه به آنها کالای مد نظر خود را تهیه کنند. از سوی دیگر محصولات هیسکا در سایت های فروشگاهی آنلاین برتر کشور نیز عرضه می‌شود.

کلیه محصولات هیسکا به واسطه تجربه فعالیت سال‌های گذشته، از بهترین تولید کنندگان کشور چین تهیه می‌شود. برخی از این محصولات از برترین کشورهای صاحب تکنولوژی تهیه میشود که با بالاترین کیفیت ممکن و استانداردها از مبادی رسمی و قانونی کشور و پس از کسب مجوز های لازم و پاس کردن استانداردهای لازم به ایران وارد و در اختیار هموطنان قرار داده می‌شود. آنچه کالاهای هیسکا را از سایر رقبا متمایز میکند، علاوه بر کیفیت بالای قطعات به واسطه تهیه از تامین کنندگان معتبر و درجه یک کشور چین، عرضه آن با قیمت های رقابتی در بازار ایران است. حق مشتریان ایرانی است که کالایی با کیفیت واقعی و قیمت منطقی خریداری و استفاده نمایند.

کلیه کالاهای برند هیسکا به فراخور نوع کالا از مدت زمان گارانتی تعویض و در برخی موارد جزئی، تعمیر از 6، 12 و 36 ماه دارای گارانتی است.

باعث افتخار ما خواهد بود که بتوانیم با همکارانمان در نقاط مختلف کشور که در حوزه عرضه و فروش لوازم جانبی فعالیت دارند، همکاری داشته باشیم. لازم است جهت ارتباط با واحد فروش و نمایندگان تماس گرفته تا پس از بررسی های لازم این همکاری شکل گیرد.

استراتژی حضور و عرضه برند محصولات برند هیسکا توسط افراد و فروشگاه ها در هیچ یک از استان‌های ایران بصورت انحصاری نبوده و نگاه کلی بر آن است که با افزایش سطح خدمات در نقاط مختلف یک استان به توان دسترسی بهتری به محصولات برند هیسکا را برای کلیه مشتریان فراهم کرد.