شرایط گارانتی محصولات هیسکا

خدمات پس از فروش هیسکا

هیسکا سرویس یا واحد خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات به مشتریان، وظیفه ارائه خدمات گارانتی و وارانتی را برای کلیه کالاهای محصولات برند هیسکا به عهده خواهد داشت.
دفتر مرکزی خدمات پس از فروش هیسکا با اخذ مجوزهای لازم و اجرای دستورالعمل‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده و سایر سازمان‌های ذی‌ربط، همواره در تلاش است تا با آموزش مستمر و توسعه، گستره ی مهارت و دانش خود، بهترین خدمات را به جامعه مشتریان ارائه دهد.

به خانواده هیسکا خوش آمدید.
• جهت دریافت خدمات پس از فروش، کارت گارانتی و جعبه محصول، شامل متعلقات را همراه داشته باشید.

• شرایط ابطال گارانتی

کلیه اشکالاتی که توسط مشتری یا حوادث ایجاد شده شامل سوختگی، شکستگی، نوسانات برق،آب خوردگی و مشابه آن شامل ضمانت نمی باشد

 

نوع کالاشرایط گارانتیمدت
مبدل برققطع و وصل شدن برق در داخل کابل ، عدم انتقال اطلاعات36 ماه
کابل تصویر HDMIعدم انتقال تصویر12 ماه
انواع کابل شارژ کابل صدا مبدل صدا OTGقطع و وصل شدن برق در داخل کابل ، عدم انتقال اطلاعات12 ماه
هدست گیمینگاختلال درپخش موزیک و مکالمه ، عدم کارکرد دکمه های کنترل صدا12 ماه
ماوس و کیبوردعدم کارکرد صحیح کلیدها، عدم اتصال به دانگل بلوتوث در محصولات بی سیم12 ماه
رابط برق (سه راهی)عدم انتقال برق، عدم کارکرد صحیح درگاه شارژ USB12 ماه
پاور بانکعدم روشن شدن، عدم انتقال شارژ12 ماه
شارژر فندکی / شارژر دیواریعدم انتقال شارژ، عدم کارکرد صحیح درگاه شارژ12 ماه
اسپیکرهاعدم شارژ صحیح، عدم کارکرد صحیح بلندگوها و کلیدها، سوختی چراغ های ال ای دی12 ماه
ترازوروشن نشدن دستگاه12 ماه
اندروید باکسروشن نشدن دستگاه، عدم اتصال وای فای12 ماه
هندزفریاختلال درپخش موزیک و مکالمه ، عدم کارکرد دکمه های کنترل صدا6ماهه
هدست بلوتوث بلوتوث گردنی ایرپاداختلال درپخش موزیک و مکالمه ، عدم کارکرد دکمه های کنترل صدا، عدم شارژر شدن6ماهه
هولدر، استند و استند وایرلسعدم کارکرد صحیح بازو ها و نگهدارنده، عدم شارژدهی در محصولات بی سیم6ماهه
ساعت هوشمندعدم شارژ صحیح، عدم کارکرد صحیح صفحه نمایش، بلندگوها و کلیدها، عدم اتصال بلوتوث6ماهه
مونوپادعدم اتصال بلوتوث - عدم کارکرد ریموت6ماهه
هاب چند کارهعدم انتقال اطلاعات - عدم کارکرد پورت ها6ماهه